bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Leta i den här bloggen

söndag 24 januari 2010

en ny början

Hej alla söta!

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga, bättre sent än aldrig eller vad säger ni =) Jag ska dela med mig av alla super köp jag gör vad gäller kläder, skor odyl. För visst ska man inte behöva ruinera sig för att köpa snygga kläder och vara moderiktig! Avskyr då jag köper en mode tidning och alla kläder kostar över tusenlappen, det e ju galet!!! nej nej här kommer ni inte hitta några svindyra christian louboutin dojjor för flera tusen, snarare ett par läckra pumps från belle shoes för en hundring ;) nu ska jag börja jaga röda prislappar och jag hoppas ni följer med mig!!
Ta hand om er och glöm inte att ta hand om varandra ;)

kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar